沒什麼沒什麼

有失敗才有學習

與其說沒有緣份倒不如說自己投機心態不可取

還要再加油!

以上是自我安慰文

============================================

我總跟自己說:我是誰?我德宜耶!

可是德宜也有失敗的時候,

我總跟自己說,擁有九一精神就沒有做不到的事,

然後事實證明就是有做不到的事,

What's the main problem with you???

How can you allow yourself to become what you look like now?

How deeply I want to know the reason.

I may realize the reason in fact, I mean, I should know that.

Do not find those ridiculous excuses for yourself again.

Please face the problem you 've have all the time.

Please do something for yourself...
arrow
arrow
    全站熱搜

    redmomfish 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()